love letter ♥

start : 1636
location : Pantai Hillpark, Kuala Lumpur

assalamualaikum, evening everyone :)





pagi tadi surat cinta kasih sayang rindu dah sampai pada empunya hati. thanks a lot to Dila yg terpaksa jadi pengutus even Azri sendiri dtg collect pagi pagi hari sebelum Dila bangun lagi. sorry sayang :*


around pukul 8 pagi td, aku kemas bilik. and masa bukak almari buku, aku jumpa kotak plastik warna pink. mcm org bodoh, aku goncang goncang kotak tu. aku tak tau kenapa aku tak terus bukak. konon nak thrill sangat lah =.=


isinya, surat cinta


aku tak tahu lah dari mana datang surat surat cinta ni. zaman sekolah maybe. aku bukak setiap surat berlipat lipat tanpa sampul yg mmg bukan surat officially dari post office lah. alahh, kertas dari buku garis satu. takde class. haha. yg surat bentuk love lipat dua pun ade. most of them came from i don't know who. ada yang tulis nama macam A, N, O and R. ada yang tulis nama "crush", "secret admirer", and tak dinafikan ada yang berani tulis nama sendiri and yang palin kelakar, after sign, dia tulis number ic dia then dalam kurungan dia tulis ( find me ) hahaha tak kuasa !


tapi semuanya menyeronokkan. I'm pretty sure that I was sick with all those 'nak berkenalan' letter by that time bacause they are more than hundreds. and i am hardly sure yang aku tak pernah balas surat surat macam tu kecuali ada 7 keping surat dalam sampul yang ade 7 warna semuanya. 


apa pun, masih ada tak yang main surat macam ni agaknya ? kalau ada, how nice. seronok sangat. feeling dia lain bila kita terima surat. trust me :)





btw, all those hadiah comel2 pun ada dalam kotak tu. mana yang kecik2 lah. yang besar2 tak tau mane. entah ada atau tak :>


this is the past and i already back to present. I have my only superman who i love, i miss and i care so much. 

sampai sini dulu, 

love,
Anil. 
terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: