darling.




Hi bloggers ! Saya dah bersedia untuk mulakan hidup yang baru. secara jujur, aku masih takut untuk menjalani hidup sebagai seorang yang mama panggil 'dewasa'. 14 Januari, genap umur aku 19. dewasa sangat kan ? hahahaha.

actually aku nak cerita tentang seseorang. oh yeah, she is a nice girl. Dia terlalu baik dengan aku. honestly, aku selalu tunggu dia online, nak berbual dengan dia. tu aku yang sekarang. kalau yang sebelum ni aku tunggu dia, aku tak sure. nobody can tell me. kuasa Allah, aku dipertemukan dengan seorang gadis manis yang ada bila aku rasa susah. dia tak pernah jemu layan aku. yes, aku kenal dia sebelum semua ni berlaku, tapi aku rasa macam dapat kawan baru yang sentiasa faham aku. k dia jauh lebih muda dari aku tapi salute aku sampai untuk dia yang selalu matang nasihatkan aku.

sayang, akak tak sangka yang akak akan kenal gadis semanis syirah. sorry kalau selama ni akak banyak menyusahkan Syirah. thanks untuk semua memori yang Syirah ceritakan. big thanks, sister. jangan tinggalkan akak k ? syirah tinggalkan akak, akak cancel nak belanja mekdi. hahahaha.



Syirah belajar pandai pandai k nanti dah kaya boleh belanja akak :> huk huk. jaga kesihatan kat sana and please jangan skip makan. dish dish kalau tak makan. hahaha. thanks sudi dengar akak mengarut kat Syirah setiap masa. 


Salam Persahabatan, ikhlas buat gadis di sana.



terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: