texting 24/7




assalamualaikum :)
hello peeps !



ape fungsi zayn malik dekat sini ? nothing :)

cuti seminggu betul betul buat aku makin malas. study kejap, online lame, text taknak kalah.
haihh. anil anil. final lagi berapa minggu je. then sukahati lah nak relax macam mana sekali pun. last minute study lagi ke? -.-

isnin jumpa, selasa rindu, rabu lagi rindu khamis lagi lagi rindu jumaat .. anil, dah lah tu. -.-'

mama bising phone melekat dekat tangan. sorry. mama sebut 'nyawa' melekat dekat tangan. haha.

" fatin ni mama tengok balik cuti nyawa melekat je dekat tangan. suka sangat message. kejap kejap bunyi."

so I replied,

" mana ada suka message"
" habis tu?"
" suka orang yg bagi message"
" mula lah tu."
# sayang mama sangat

bbm pun dah aku active kan. so both of my phone memang bising. ade je message yg masuk. call pun banyak. cuma malas nak jawab. ignore ignore ignore. ^^

dalam banyak banyak message, cuma dari dia yang aku tunggu. ecewah. gedik.

but lately ni, suka sangat tertidur time message. 
bukan tak boleh nak bgtahu dulu. cuma i hate goodbyes.

sayang, sometimes bila saya tak balas text awak sebab tertidur, bukan bermakna awak membosankan saya,
cuma saya tak boleh nak tamatkan perbualan kita. saya tak boleh nak cakap "bye".
so, lepas ni kalau saye tertidur, then saya text awak lepastu, awak jangan nak buat duckface lebih lebih. nanti saya rindu ^^ 

so sampai sini dulu.
love, Nadzirah :)



terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: