chill out .






hari ni jumpa adik lagi . "adik".
haha . nampak dekat atas tu ? umur hanyalah sekadar angka .
termasuk perbezaan ketinggian juga :>

btw , tiga belas haribulan sebelas adalah bulan ketiga dia simpan hati saya  

so, hari ni hanging out sehari dengan dia, dila, anuar and hazirah. diorang betul betul dah make up my day . thank you . mmuahh sorang satu :*

kay tujuan utama jumpa, nombor satu rindu dombor dua nak pergi tengok 
" Istanbul Aku Datang" yang ahhh ! awesome gila ! :D
and kenapa cerita ni macam banyak sangat memerli aku , aku tak tahu . Azri dah mula "sakit tekak" kalau part tu macam ada kena mengena dengan aku . and bila part tu dia sendiri terasa , slow slow dia cakap ,
" terasa " . oh sayang , cukup kuat untuk telinga saya dengar apa awak cakap .
its okay honey. tu cuma movie yang takde kena mengena dengan yang hidup mahupun yang dah meninggal dunia .
# aku banyak kali tertanya tanya, aku tulis blog sambil buat expression macam Lisa Surihani buat ke ? haha

kay . and aku suka bila part dia membebel pasal iklan yang banyak , kitorang semua tergelak time ambil gambar ala ala wanted Alamanda *thanks hazirah . anuar comel gelak tutup mulut macam tu >,< , suapkan dia ice cream for the first time, and dia menumpang bahu selama duduk sebelah aku dalam kereta . alah kesian tak cukup tidur ye sayang ? 

haha , btw, thanks a lot untuk si dia dan Anuar yang susah susah datang dari jauh just untuk spent time :D
i love you azri . thanks anuar comel . :)

btw, ni anuar comel ;)


# aku tak tahu kenapa aku kekok bila bercakap dengan dia .
sumpah dia pemalu habis . 

" xoxo , D , publish ! "

see ya ;)

terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: