finale :D




♥ Assalamualaikum everyone, 
good evening :)




♥ Proficiency English One, done .
Pengajian Malaysia, done .

another 3 papers and i will taste the freedom.
next semester, i am the Senior. 
hey hey ! jangan lawan senior . 
ada aku kesah ? *Junior jawab :')
hahaha .

okay. two thumbs up untuk both paper yg aku dah ambil harini dan semalam. 
sangat seronok. tiba tiba pengajian malaysia menjadi cinta hati aku untuk satu hari. mungkin sebab sebelum pergi dewan jumpa lect handsome aku tu ? ahaa alasan bodooo.

Alhamdulillah, everything done smoothly :)

sorry for the long silence as my laptop ada masalah sikit dan bila dah baik , aku dah mula busy dengan buku .
break 4 hari, sambung baca buku k aku. hee :)

♥ Falsafah Pendidikan Awal Kanak2
♥ Pendidikan di Malaysia
♥ Pendekatan dan strategi Pendidikan Awal Kanak2 

three to go :)
good luck, Anil.
good luck, Uniselians :)
good luck, everyone 

love, Nadzirah :)

terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: