yang penting berubah.



Hi peeps! Yeah to myself, Anil Fatinadzirah bt Muhammad Arif di masa silam. Atototo comel je buat entri untuk diri sendiri. Huk huk huk. Am I really change ? Note this, people do change.

Dear old me, kalau kau berada kat tempat aku sekarang, kau akan bangga dengan diri sendiri. Kau tak akan sangka kau sekuat ini. Kau pernah jatuh kemudian kau bangkit. Serious kau patut bangga dengan diri kau yang sekarang.

Kau dulu suka lemah sana sini kan  ? Kau akan menangis kalau kau keseorangan macam kena tinggal dekat gurun sahara sorang sorang. Hahaha k, actually kau manja sangat. Terlampau bergantung harap pada orang lain. Budak kecik yang manja dan naif dalam soal hidup.

And yeah, hidup kau jauh berbeza sekarang. Kau yang sekarang 'big girl'. Pengalaman mematangkan pemikiran dan buka mata kau tentang erti hidup sebenar. Actually kau patut berterima kasih dekat orang yang buat kau jatuh dan sakit. Fuh fuh. 

Z219942290_large

Anil Anil Anil, kau hadapi macam macam untuk sampai ke tahap ini. Lahai, kau tak rasa kau comel ke kena hadapi semua ni ? Hahaha. K aku janji dengan kau, aku akan terus kuat dan semakin kuat. Hidup seperti Spongebob. Ketawa bahagia sepanjang hari dan menjengkelkan orang yang dengki dengan kebahagiaan kau.

terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

3 comments: