KriKk..KkriKk

dear, Anil FatiNadzirah Binti Muhammad Arif
13/3/2013, 12.25 a.m
okay, tangan menggeletar tak tahu nak tulis apa -_-'' tolong saya,,okay sumpah gedik , stop merapu azri, ehh.. yang sebenarnye ni azri tau , shutttt, jangan bagi tahu anil tau , haha,. 


Hi, harini genap tujuh bulan tau hubungan kami ^^

k motif azri kat sini , azri nak bagi tahu yang azri dengan anil kan, ehh, maluu *tutup muka dengan bantal* sebenarnye, tepat pukul 12 malam ni, azri dengan anil genap 7 bulan kami bersama :') banyak kenangan yang telah kami cipta dalam hubungan kami, sumpah azri cakap, azri terlalu rindu dekat anil , azri nak jumpa anil tapi banyak halangan yang datang :'( kadang-kadang azri rase kecewa sangat, antara sedih dan kecewa hampir sebati dalam hidup hidup azri , anil suruh azri kuat sebab azri lelaki, tapi.. :( azri tak yakin yang azri kuat, azri terlampau banyak maslah, hampir setiap malam azri menangis, hanya anil je tempat azri mengadu, awak, kalau awak bace ni, saya nak awak tahu, yang betapa pentingnye awak dalam hidup saya, sumpah saya cakap saya tak boleh hidup tanpa awak, :'( awak saya nak jumpa awak, i miss you baby :') 

saya janji, saya akan jadikan awak yang sah dalam hidup saya, 

 sekian dari saya : Muhammad Amirul Azri Bin Mohd Razali yang comel lagi handsome
I L O V E Y O U sayang <3

terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: