end of semester



Assalamualaikum 






" thanks awak sebab sudi dengar keluhan dan luahan hati saya yang saya alami sekarng , thanks sangat-2 awak . i ♥ u " - status si dia -

ehemm awak, same same lah sayang :D

semalam entry nangis keluar hingus. harini nak buat review pasal Semester 1 yang habis 18 December haritu. yeyy , habis dah first sem. cuti laaaaaaaaame lah sangat. 14 Januari tolong tendang aku balik Unisel. :/

k first sem aku start bulan puasa. 28 July. Orientasi seminggu full dari 4 pagi sampai 11 malam. balik cuti lepas tu dapat boyfriend . hahaha . 13 August tengah cuti time tu . 


kuliah 14 minggu , walau tak cukup 14 minggu , but okay lah . 
ade lecturer yang tak sudah sudah batalkan kelas sampai lah ke hujung semester . pergi bercuti luar negara , pergi mesyuarat sini sana :>

Final exam , kena jalan jauh sampai ke dewan Chancelor . banjir satu badan bila sampai sana . hahaha .


the best part semester ni, aku seronok bersama housemate , classmate dan kenalan kenalan baru . dengan best friend , kita  kongsi kasih sayang , cerita sedih ,cerita gembira , takut , ketawa , menangis , gaduh , tarik muka , makan , jalan , nyanyi , tengok movie semuanya sama sama . rasa tak lengkap kalau salah satu takde . 

aku harap, semuanya sedang gembira bercuti luangkan masa dengan keluarga masing masing . tak sabar nak jumpa korang semua walaupun aku masih nak cuti lama . take care , girls ! love each of you :D

xoxo , 



terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: