fairytale ke tadi tuh ?




# tipu sape ta kenal Prince Charming ^_^

adik aku , Rusydi , baru je offline . pergi sahur . lame jugak aku borak dgn dea .
thank you adik dengar semua bebelan akak ni . sorry sesangat :)

and sebelum Rusydi ni amek shift borak dgn aku , 
mr ayiyi*bukan nama sebenar yg online borak borak dengan aku . and dekat sinilah fairy tale ;)

bismilliahirrahmanirrahim .

aku mmg suka dea . jujur tak tipu . dea comel . 
aku pernah bgtau dea , aku suka dea and dea nangis . sebab dea rase bersalah . untuk apa , aku ta tahu .

tapi tadi dea bgtahu ,
dea suka and sayang aku . ya Allah . terus menangis aku .

tapi aku kuatkan hati , cakap dekat diri ,
: Nad , semua ni belum pasti . :)

and walau benda ny mcm fairy tale , di mana , cinta si puteri tak ditolak sang putera ,
aku tahu . this is real . takde prince charming and aku bukan Cinderella .

# count to three , then sleep ;)
bed time story untuk korang .



terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: