tea time talk (:




this conversation is between me and my mum :)
# as usual  , mama balik anak dara kena rajin sikit serve drink .

mama : akk blaja nanti sape lha yg nak buad teh utk mama .
me : adik kan ade ?
mama : nanti akk dah xde , takde sape lah mama nak bising2 lagi .
me : #senyum simpul .
mama : sorry lah kalau selama ni mama marah2 akk . mama nak akk pandai buad kerja2 rumah ni semua .
susah kak kalau kite duduk dekat tempat orang tapi x pandai buad kerja .
me : ye mama . akk x amek hati pun .
mama : #turn mama senyum
me : akk mnx maaf ma kalau akk selalu buad mama marah
mama : takpelah kak . dah , pegi kejutkan adik . dia kena pg tusyen tuh .
me : okay . T___T

#heart to heart dengan mama selalu buad aku menangis di belakang beliau .
i love you , mama :')





terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

2 comments:

Lieya Zalia said...

kite yg baca nie pun nak nangis .
oh noo , same situation like me before :')

Nadzirah said...

:') entah kenapa lah mcm tu agaknye ye ?