dedicated to my yummy presentation group ♥


 disebabkan esok , aku cuma akan sarung baju kurung biasa , pergi sekolah , jupe teacher Nadya ,
and mintak surat berhenti sekolah , so aku dengan ini mengisytiharkan bahawa , 
AKU DAH BERHENTI STPM sebab bakal melanjutkan pelajaran di Universiti Selangor .

okay . seriously , aku sedih . 
masa aku jupe dorang *kump hebat bah kita , selasa lepas kat mekdi sebab aku dah janji aku akan tetap in charge untuk first presentation , aku adee bgtau dorang yg Isnin aku tak masuk sekolah .
tibe2 , masing2 "alaaaa.." 
wokk ! aku mane bole denga bunyi tuu untuk meraikan kesedihan . apee lha korang .
okay , baru 3 minggu dengan korang , tapi jatuh cinta aku dengan korang semua .

guys , I am gonna miss every little things about all of you .


- Nurul Alyaa binti Rosman (eeya) -
cik adik manis ni aku baru jupe masa hari first daftar form six .
maigad ! 2 hari jee terus jadi close friend . 
ingat lagi hari ke-3 , dekat dewan mini . 
cik Farisya , kawan sekolah lama dea , tiba2 dtg dekat aku , cakap , 
"ee , comey . nak peluk"
"eh?"
*huggggg* -,-
alyaa : mati lha awk , dia mula lha tu na cari mangsa .
and then she ask me to hati2 because the cik is blablablaaa .

-Afiq Izzudin bin mad Abu (cat)-
aku dengar kawan2 satu sekolah dea panggil dea cat . bukan cat yg bermaksud kucing tp cat .
punca aku belum pasti .
tp dea lah manusia yg paling banyak buad aku sakit perut , kejang pipi and menangis kegembiraan .
he is a mood maker . suka dea gyle2 sebab dea sangat senang dibawa berbicang .
and aku sokong lha kalau betul jawatan ketua pengawas tu bagi kat kau .
even kau sangat2 selalu marah aku sebab drive pergi sekolah ,
kononnya bahaya , AAK*ayat madam yoong
hope kau terus menjadi mood maker . jangan tergelak jee keje .
aku tau kau main2 , aku belasah kau cukup2 :) and thankyou untuk chicken McDeluxe selala lalu .

- Alix Agustin (alex) -
Alex , even kau lebih banyak diam , aku tetap adore kau .
bah , aku tau kau dari kampung , tapi jan jadikan tu sebagai alasan kau supaya nda perlu kedepan .
result SPM kau juga bagus . jadi inda ada alasan kau mo duduk dibelakang . okay .
so sorry , belum ada kenangan yg aku ada sama kau . tapi tengs sebab tegur aku masa tudung aku basah .
:D


terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

5 comments:

✿INA AINAA✿ said...

hurmmm, sedihnyew ena membacanya.. tak mengapa, nanti kalau pjg umur boleh jumpe lagi.. Tahniah dpt Unisel... all the best tau

Phais Jiwe Retro said...

like this post :DD

Nadzirah said...

ena : thank you :D insyaAllah . harap mcm tu lhaa . takut tak terjumpa je . :'(

Nadzirah said...

phais : thank youu :D

Phais Jiwe Retro said...

Anil:most welcome:D