jarak ber-kilometer

Hi readers ! how's life ? thumbs up or thumbs down ? harini aku banyak buat senaman tidur. best tidur sampai air liur meleleh leleh. haha. k tu tipu -.-


terima kasih ya Allah.

antara aku dan dia ada jarak ber-kilometer yang sentiasa menjaga kami. mungkin kami jauh tetapi jarak ini tidak bermaksud menghukum. segala yang Allah tentukan adalah yang terbaik untuk hambaNya. terkadang aku lemah dalam mencari arah. 


dalam doa, ada harapan dari hati agar hubungan kami berkekalan. jarak ber-kilometer ini bukan bebanan, hanya dugaan. terima kasih ya Allah di atas jarak ini. Alhamdulillah. memberikan kami peluang perbaiki kelemahan diri. semoga kami dapat menjaga cinta kami berlandaskan cinta kepada Allah. harap di akhir kisah kami, berakhir baik dengan ikatan yang sah.

Azri : Sayang, saya akan jadikan awak isteri saya yang sah. saya janji.



terima kasih daun keladi, lain kali singgah la lagi :)

No comments: